Biuletyn Informacji Publicznej Biuletyn Informacji Publicznej
Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
Elektroniczne biuro obsługi mieszkańca

SKARGI I WNIOSKI

Drukuj
Złożenie skargi lub wniosku
Skargę lub wniosek można złożyć:
- w formie pisemnej: pocztą przesyłając na adres Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zarzeczu, ul. Długa 7, 37-205 Zarzecze lub faksem przesyłając na numer 16 640 15 29
- pocztą elektroniczną przesyłając na adres: gopszarzecze@zarzecze.itl.pl
- w formie dokumentu elektronicznego potwierdzonego przez wnoszącego podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą kwalifikowanego certyfikatu, na Elektroniczną Skrzynkę E-PUAP na adres /6gehng983s/skrytka 
- osobiście, ustnie do protokołu w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Zarzeczu, w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zarzeczu, ul. Długa 7, 37-205 Zarzecze

Skarga lub wniosek do protokołu przyjmowane są w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zarzeczu w poniedziałek, wtorek, środę, czwartek od 7:00 - 15:00, w piątek: 7:00-13:00
Uwaga!
1. skargi i wnioski nie są przyjmowane telefonicznie
2. skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska lub nazwy wnoszącego oraz jego adresu
(tj. nazwy miejscowości, ulicy, numeru domu i lokalu oraz kodu pocztowego) nie będą rozpatrywane (skargi anonimowe).

Zgodnie z § 5 i 6 Rozporządzenia w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. 2002r., Nr 5, poz. 46) Skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie, telegraficznie lub za pomocą dalekopisu, telefaksu, poczty elektronicznej, a także ustnie do protokołu. W razie zgłoszenia skargi lub wniosku ustnie, przyjmujący zgłoszenie sporządza protokół, który podpisują wnoszący skargę lub wniosek i przyjmujący zgłoszenie. W protokole zamieszcza się datę przyjęcia skargi lub wniosku, imię, nazwisko (nazwę) i adres zgłaszającego oraz zwięzły opis treści sprawy.